Jednou z priorit nového vedení ČBaS je rozvoj svazového marketingu. Ten je mimo jiné úzce spojen s postupným nastavením nové strategie komunikace a re-designem informačního obsahu.
Co si pod těmito pojmy můžete představit?
Aktuálně odpovědné osoby z komisí a vedení ČBaS monitorují jednotlivé směry komunikace, zjišťují jejich hlavní problémy a také představují první návrhy možných řešení. Na základě těchto podnětů bude dále nastavena komunikační strategie, která pomůže prezentovat badminton jako hrdý a sebevědomý sport.
Finálním směrem působení komunikace je nejen současné badmintonové prostředí, ale také široká veřejnost, pro kterou je badminton atraktivním sportem skrývajícím velký potenciál.
Podstatné je také to, že oba směry komunikace mají různé cíle, od kterých se dále odvíjí nároky na jejich splnění.
„Ochutnávku“ nového formátu komunikace a budoucí prezentace českého badmintonu nyní nabízí například Trenérsko-metodická komise ČBaS ve svém newsletteru. Ten je zpracován přehledným designem a najde zde komplexní informace o působení TMK ve 2. čtvrtletí roku 2020.